czwartek, 27 września 2012

DOM I JA




"Pieniądze szczęścia nie dają – dopiero zakupy"

Jak każda kobieta uwielbiam zakupy. Pod słowami Marilyn mogę się podpisać obiema rękoma. Oczywiście mogłabym całymi dniami chodzić po sklepach z ciuchami, podziwiać i przymierzać. Odkąd urodziłam synka niesamowitą frajdę sprawia mi strojenie go i kupowanie fajnych zabawek. Jeśli chodzi o sklepy dziecięce to uwielbiam nasz 5 10 15, z dziką radością pobiegłam na otwarcie tego sklepu w Inowrocławiu. Lubię także Cocodrillo i dziecięcy Reserved i H&M. Ale nie o ciuchach chcę dziś pisać...

Dziś trochę o wnętrzach. Oczywiście ubóstwiam sklepy wnętrzarskie. Szczególnym uwielbieniem darzę Home&you. Żałuję, że w moim mieście nie ma go i żyję nadzieją, że w nowo-budowanej galerii handlowej wreszcie go otworzą. Udało mi się upolować tam parę fajnych rzeczy:

Kapa na łóżko

uroczy wieszaczek - bardzo użyteczny, nareszcie nie gubię kluczy

podstawka pod gorące garnki

duży mlecznik - przydaje się jak mamy więcej gości na kawie

Mój mąż wie, że jak zrobić mi niespodziankę, to wszystko co będzie z Home&you sprawi mi frajdę. Z ostatniej wyprawy koncertowej przywiózł mi fajne ręczniki z zabawnymi napisami. Zobaczcie:

kropki



Ja też lubię sprawiać mu niespodzianki, ostatnio książki, bo mój luby rozczytuje się w biografiach. To dostał i niech ma:

 
 Jeśli ktoś interesuje się muzyką, na pewno spodobają mu się obie lektury :)

 Samą sferą duchowo - zakupowa nie da się żyć, trzeba jeszcze jeść i na obiad dzisiaj polecam swojską wątróbka w cebulce i zapiekane ziemniaki. 

Potrzebujemy: 
60 dkg wątróbki drobiowej, którą należy umyć i oczyścić,
4 dorodne cebule pokrojone w piórka,
szklankę oliwy z oliwek,
sól, pieprz i majeranek.

smażymy


Cebulkę podsmażamy na oliwie, potem dodajemy wątróbkę, która doprawiamy solą, pieprzem i dużą ilością majeranku. Smażymy około 15 minut, co jakiś czas mieszając. Potem odsmażamy na zaprawionej czosnkiem oliwie ugotowane wcześniej ziemniaki.

Do takich smaków fajnie pasuje kwaśny dodatek. Ja zawsze do tej potrawy robię szybka ogórkową suróweczkę - potrzebujemy 4 ogórki kiszone (kroimy je w kostkę) i  1 cebulę (również w kostkę), do tego dodajemy 2 łyżki majonezu i mieszamy. Ważne - niczym nie doprawiamy!!!

Pyszne!


1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się podkładka na gorące naczynia "VERY HOT" ;)
    Tak się zastanawiałam gdzie ją wypatrzyłaś koleżanko...
    and now I know it!

    OdpowiedzUsuń