wtorek, 1 kwietnia 2014

Pyszny sklep

Natknęłam się na niego przypadkiem... pokazał się mi na fejsie... zajrzałam i przepadłam. Wczoraj przybyła do mnie paczuszka z moim skromnym zamówieniem. Wszystko jest w najlepszym guście i super jakości. Realizacja przesyłki była ekspresowa!!! No i dodatkowo mnóstwo prezentów, a to jest przecież coś, co tygryski lubią najbardziej ;)




W tejże tajemniczej paczce znalazły się: słodkie foremki na małe ciasteczka w kształcie zajączka, owieczki, tulipana, kwiatka, kurki itp.

teraz tylko wykrawać i ozdabiać :)


Już jutro ciasteczka będą gotowe

Spodziewałam się tylko jednej niespodzianki, czyli butelki sosu worcester, którą dostaje każdy (!!!), kto złoży pierwsze zamówienie. Jak się okazało nie był to koniec niespodzianek... bo dostałam również 10% zniżkę na następne zakupy i laskę wanilii... mała rzecz a cieszy i to bardzo







 Bardzo Was zachęcam do wejścia na stronę mniammniam.pl, jeśli nie na zakupy, to chociaż aby nacieszyć oczy pięknymi przedmiotami i spróbować nowych przepisów, których na stronie pełno.








1 komentarz: