środa, 10 grudnia 2014

Leniwe dla leniwców



Pierogi leniwe to smak mojego dzieciństwa... często w piątek biegłam ze szkoły jak na skrzydłach do domu,gdzie mama serwowała leniwe polane roztopionym masełkiem i posypane cukrem. Dziś zafundowałam takie doznania smakowe moim facetom. Może weźmiecie ze mnie przykład. Oto przepis:

1 kostka sera białego tłustego (250gr)
1 jajko
1 opakowanie cukru waniliowego
mąka (tyle i zabierze ciasto)


Wszystko wrzucamy do miski, urabiamy rękoma i robimy wałeczki, które potem kroimy nożem na małe kawałki i przyciskamy leciutko widelcem. Wrzucamy do wrzątku i gotujemy tak długo, aż wypłyną. Potem polewamy rozpuszczonym masłem i posypujemy cukrem. Voila!!!


Ja zawsze podaję do leniwców zupę pomidorową - lubię złamać słodki smak pierogów, kwaskowatym smakiem zupy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz