poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wyjątkowe śniadanie


 

Oczywiście kiedy pracuję nie mam czasu na takie śniadania, ale kiedy już mam wolne - uwielbiam celebrować ten poranny posiłek. Dzisiaj proponuję frittaty ... idealne dla wielbicieli jajek oraz ciepłych śniadań. Można je modyfikować jak Wam się podoba - można robić je z pomidorami, kiełbaską, zblanszowanym  brokułem, papryką... ostateczny smak zależy od waszych upodobań i inwencji.

Potrzebujecie paru jajek, soli. pieprzu, startego żółtego sera oraz dodatku jaki Wam odpowiada - ja wybrałam kiełbasę polską surową i pomidorki koktajlowe


Kroimy kiełbasę oraz pomidorki  i kładziemy je w foremkach do muffinek, następnie wlewamy rozkłócone jajka oraz posypujemy je startym serem.

 

Zapiekamy w piekarniku rozgrzanym do 200 stopni przez 10 - 15 minut.



Zjadamy na ciepło z tostami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz